Славутицький міський методичний центр
Середа, 05.08.2020, 20:46
Вітаю Вас Гость | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
Контакти
Бакинський квартал, б.15, м.Славутич,Київська обл.07101
тел.: (04579) 2-35-32
e-mail: metodslavutich@ukr.net
web: slavmmc.at.ua
Пошук
Меню сайту
Календар подій
«  Квітень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Сектори центру
Методична служба [1390]
Деревянко О.С.
Науково-методична рада [53]
Деревянко О.С.
Дошкільна освіта [220]
Терещенко І.А.
Початкова освіта [192]
Корень Л.О.
Олімпіади, МАН, конкурси... [615]
Деревянко О.С.
Виховна робота [776]
Полегенько Я.П.
Бібліотечно-бібліографічна робота [233]
Іванова Я.Є.
Психологічна служба [112]
Єзан Н.П.
Мови і література [171]
Мандровний О.М.
Фізична культура, технології, естетичний цикл знань [187]
Касьяненко Л.Л.
Природничо-математичний цикл знань [58]
Суспільствознавство [169]
Ми у facebook
Методист ДНЗ
Початкова школа
Словесники
psyh.blog
...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2012 » Квітень » 30 » Впровадження інклюзивної освіти
21:23
Впровадження інклюзивної освіти

 Впровадження інклюзивної освіти – нове явище в українській освіті. В Україні і в нашому місті інклюзивна освіта здійснюється в умовах експериментальних майданчиків, які орієнтуються на зарубіжний досвід і адаптують його до наших умов. Такі експериментальні майданчики створені в ДНЗ «Центр розвитку дитини» і ДНЗ №  5 «Джерельце». 

Проте батьки особливої дитини мають право відправити дитину в будь-який навчальний заклад або школу. На сьогодні діти з особливими освітніми потребами в Славутицьких школах залучаються до навчання за індивідуальною або інтегрованою формою навчання. Станом на 01.12.2012 стихійно інтегровано в навчальний процес загальносвітніх шкіл 37 учнів, а 38 учнів навчаються за індивідуальною формою. 

Стихійна інтеграція, як й індивідуальне навчання, є вільним вибором батьків. Обираючи першу форму навчання, батьки залишають дитину без корекційної допомоги. У випадку індивідуального навчання в дитини можуть проблеми із соціальним включенням в середовище однолітків. Оптимальним вирішенням може бути саме впровадження інклюзивного навчання.

Одна із умов забезпечення інклюзії – наявність фахівців. Включати дітей у клас або групу можна, якщо є підготовлений педагог, який готовий працювати з такою дитиною. Педагог повинен знати, що особлива дитина непосидюча і погано поводиться не просто тому, що вона невихована, а тому, що в неї специфічний перебіг мозкової діяльності. 

Обов’язково в інклюзивному закладі має бути психолог. Функціональні обов’язки психолога доповнюються роботою з емоційним станом батьків, педагогів, дітей. У зв’язку з цим існують певні труднощі: недостатньо розроблений психологічний інструментарій, недостатня фахова підготовка щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, недостатня компетенція щодо реабілітаційної роботи, роботи з кризовими станами, депресіями.  

Зважаючи на вищесказане, для фахівців інклюзивного навчального закладу зазначений напрям роботи – додаткове навантаження, необхідність шукати спеціальний інструментарій, здійснювати серйозну фахову підготовку, мати позитивний емоційний стан і бути стресостійким.

Основним напрямом роботи психологічної служби нашого міста на сьогодні має бути просвітницька робота з батьками, педагогічними працівниками. Просвітницькі заходи щодо роз’яснення основних понять інклюзивної освіти, формування толерантного відношення батьківської та педагогічної  громади до дітей з особливими освітніми потребами на початку 2012 року були проведені психологами та соціальними педагогами Славутицьких навчальних закладів. Методичні розробки цих заходів Ви знайдете в рубриці «Психологічна служба» - «Методична скарбничка».

Лекторій для батьків "Що таке інклюзивна освіта" в школі № 1

Психолог школи № 2 проводить семінар-тренінг для батьків «Діти з особливими освітніми потребами»

    

Психолог та соціальний педагог школи № 3 проводять батьківські збори на тему «Діти з особливими освітніми потребами». 

   

Психолог дошкільного закладу "Центр розвитку дитини" проводить семінар з елементами тренінгу для вихователів «Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами в розвитку»

 

Психолог дошкішьного закладу № 5 "Джерельце" проводить консультацію для батьків «Особливості дитини з порушенням психофізичного розвитку»

Практичний психолог дошкільного закладу № 6 "Крунк"проводить консультацію дя батьків «Залучення дітей з особливостями психофізичного розвитку в загальноосвітній простір»  

Категорія: Психологічна служба | Переглядів: 933 | Додав: Яна | Рейтинг: 5.0/4
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

2019/2020
http://picasion.com/
АКТУАЛЬНО!
Дошка пошани
http://picasion.com/
міні-EdCamp Slavut
Наш блог
INUDECO
МОНУ
imzo.gov.ua
ЗНО
КОДА
ДОН
КНЗ КОР "КОІПОПК"
МАН
Міська рада
Управління освіти
pedpresa.com
osvita.ua
Славутицький ММЦ © 2020