Славутицький міський методичний центр
Четвер, 19.07.2018, 02:32
Вітаю Вас Гость | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
2017/2018
http://picasion.com/
Меню сайту
Ми у facebook
Спілкуємося
Методист ДНЗ
Початкова школа
Словесники
psyh.blog
САШБ
...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Червень » 15 » Визначені переможці ІІ міського конкурсу-акції «Педагогічне есе»
17:22
Визначені переможці ІІ міського конкурсу-акції «Педагогічне есе»

Міський методичний центр визначив переможців ІІ міського конкурсу-акції «Педагогічне есе», для якого були визначені дві теми: «Я – учитель 21 століття» і «Я – вихователь 21 століття». Цього року конкурс проводився у шести номінаціях.

У номінації «Керівники ЗНЗ» було представлено есе директора ЗОШ № 2 А.В. Ігнатової з теми «Я – учитель ХХІ століття», якому журі присудило І місце. Повну версію есе пропонуємо прочитати далі.

Номінація «Вчителі ЗНЗ» об’єднала есе трьох педагогів, які отримали ІІ місця за результатами оцінювання, а саме:

есе вчителя початкових класів ЗОШ № 1 С.А. Коломієць з теми «Мрії здійснюються»;

есе вчителя української мови та літератури ЗОШ № 1 В.П. Сироватки з теми «… А вчителями нехай будуть найкращі з людей, видатні своєю моральністю»;

есе вчителя початкових класів ЗОШ № 3 Л.І. Туровець з теми «Моя місія перед Богом, Україною, дитиною».

Три есе педагогів були представлені в номінації «Вихователь ДНЗ та ДБ». Журі присудило усім творам педагогів ІІ місце.

Це есе вихователя дитячого будинку «Центр захисту дітей» О.М. Паперник з теми «Персональна трансформація і натхнення»;

есе вчителя-дефектолога ДНЗ № 6 С.Ю. Савченко з теми «Я – учитель»;

есе вихователя ДНЗ № 8 Н.П. Ткачук з теми «Я – вихователь».

Оцінювання творчих робіт проводилося за наступними критеріями: власний аналіз ситуації; цікаві приклади; ефективні рішення проблем; корисні пропозиції; оригінальні, цікаві погляди і підходи; неформальна мова; живий стиль.

Мета конкурсу-акції «Педагогічне есе» – підвищення професійної майстерності педагогів міста, громадське обговорення освітянських проблем, оприлюднення кращого педагогічного досвіду, інноваційних ідей, підтримка творчої праці педагогів.

Автори будуть нагородженні дипломами відповідно до наказу управління освіти і науки від 13.06.2018 № 68 «Про результати міського конкурсу-акції «Педагогічне есе» у 2017/2018 навчальному році».

О.М. Мандровний, методист міського методичного центру

 

А.В. Ігнатова, директор

Славутицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2

Я – учитель ХХІ століття

У блакитному безхмарному небі білою смугою висить слід промайнулого літака. Кудись прямує залізний птах, за кермом якого зосереджений пілот. Земний погляд ледь-ледь ловить швидкісний рух повітряного лайнера. Над головою ще жевріє застигла павутина білястої доріжки, що вже втрачає свої обриси і розвіюється серед величі небесної блакиті. Ще кілька хвилин – і слід зовсім зникає, розчиняючись в однорідну масу.

У шкільних коридорах ще зависло відлуння гучного дзвоника, що всаджує учнів (пасажирів) на місця за парти й передає кермо управління учителеві. Той зосереджено спрямовує «машину» за затвердженим маршрутом уроку, запускає освітній двигун. Одночасно розумовий і сердечний пульс заведений на повну потужність. Фігура «вищого пілотажу» вимагає постійного педагогічного тренажеру (форми, методи, прийоми, засоби, технології...) А як інакше? Як підняти літак? Як долетіти пасажирам без досвідченого керманича? Це я – учитель-пілот - вмикаю максимальну швидкість модератора і мчу від уроку – до уроку, від теми – до теми, від самостійної – до контрольної. А що ж мої пасажири? Звісно, летять зі мною – такі ж «захекані» від подолання спринтерської дистанції, втомлені проектною подорожжю, а у валізах – довгі параграфи підручників, схеми, задачі, вправи, приклади...

На пероні, як завжди, гамірно. Такі різні обличчя, емоції, турботи змішуються у сіро-брунатний коктейль руху. Голос диктора оголошує відправлення потяга – і вагони ковтають подорожніх, ховаючи за склом та залізом нестримний натовп. Поважний локомотив набирає обертів, вдихає на повну силу пального – і зрушує з місця десятки вагонів, що слухняно підкорюються в єдиному ритмі стукоту коліс і колій, набираючи швидкість за призначенням з пункту А в пункт В.

На шкільному подвір’ї, як завжди, гамірно. Малеча крутиться дзиґою навколо квітників, а старшокласники занурилися у мобільний «фейс», закинувши ногу за ногу та релаксуючи на дерев’яних лавах у затінку. Водночас у класних кімнатах йдуть ретельні приготування до наступного за розкладом уроку. Це я – учитель-локомотив – роблю вдих-видих тьютора, щоб мати сили повести за собою «шалені голови» своїх тинейджерів. Чи вдасться сьогодні? Пробігаю очима план, вмикаю комп’ютер, налаштовую інформаційне поле на заряд «плюс»... (ледь не забула про підручник!). Мрію про успішний урок, однак це часто так непередбачувано. Я – трансформер, маю кілька модифікацій, щоб бути готовою до мобільної зміни у ході уроку, адже мною керує живий організм класу Z-покоління. Який він сьогодні, цей організм? Я справлюсь. Я вмію. Я вірю...

Черговий раз занурююсь у себе. Моє «Я» таке суперечливе, як і світ навколо: заводжусь, рухаюсь, прямую, спішу, лечу... на хвильку спиняюсь, беру тайм-аут, міркую, відчуваю, «вигораю»... і знову несусь на всіх парах за інноваціями та креативними ідеями. Здається, як більшість, перетворююсь на машину – літак, локомотив, трансформер чи ще щось?

Я продовжую супротив, балансую на межі віртуального простору. Я – учитель «уроків добра», «уроків мудрості», «уроків миру», «уроків довіри», «уроків безпечного життя», «уроків самопізнання» ... Здається, це сьогодні має назву «компетенції». Значить, я мислю правильно, йду в ногу з часом. Змінюються терміни і наукові погляди, з’являються новітні практики й осучаснюються технології – змінююсь і я, але на п’єдесталі учительства залишаються щирість, небайдужість, толерантність, вихованість, любов до дітей. За таким «моральним кодексом» живу я – учитель ХХІ століття.

Категорія: Методична служба | Переглядів: 200 | Додав: bardakova73 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Дошка пошани
http://picasion.com/
Контакти
Бакинський квартал, б.15, м.Славутич,Київська обл.07101
тел.: (04579) 2-35-32
e-mail: metodslavutich@ukr.net
web: slavmmc.at.ua
міні-EdCamp Slavut
Наш блог
Пошук
INUDECO
Вхід на сайт

Сектори центру
Методична служба [1097]
Бардакова Н.О.
Науково-методична рада [47]
Бардакова Н.О.
Дошкільна освіта [138]
Терещенко І.А.
Початкова освіта [132]
Мороз О.М.
Олімпіади, МАН, конкурси... [491]
Виховна робота [705]
Заставнюк О.О.
Бібліотечно-бібліографічна робота [151]
Громовик Н.П., Іванова Я.Є.
Психологічна служба [92]
Мови і література [135]
Мандровний О.М.
ПМПК [19]
Фізична культура, технології, естетичний цикл знань [140]
Касьяненко Л.Л.
Природничо-математичний цикл знань [31]
Суспільствознавство [40]
Календар подій
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
МОНУ
ІІТЗО
ЗНО
КОДА
ДОН
КВНЗ КОР "АНО"
МАН
e-slavutich
Управління освіти
pedpresa.com
osvita.ua
Славутицький ММЦ © 2018