Славутицький міський методичний центр
П`ятниця, 26.02.2021, 14:26
Вітаю Вас Гость | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
Контакти
Бакинський квартал, б.15, м.Славутич,Київська обл.07101
тел.: (04579) 2-35-32
e-mail: metodslavutich@ukr.net
web: slavmmc.at.ua
Пошук
Меню сайту
Календар подій
«  Січень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Сектори центру
Методична служба [1405]
Деревянко О.С.
Науково-методична рада [53]
Деревянко О.С.
Дошкільна освіта [221]
Терещенко І.А.
Початкова освіта [193]
Корень Л.О.
Олімпіади, МАН, конкурси... [615]
Деревянко О.С.
Виховна робота [776]
Полегенько Я.П.
Бібліотечно-бібліографічна робота [235]
Іванова Я.Є.
Психологічна служба [113]
Єзан Н.П.
Мови і література [171]
Мандровний О.М.
Фізична культура, технології, естетичний цикл знань [187]
Касьяненко Л.Л.
Природничо-математичний цикл знань [58]
Суспільствознавство [169]
Ми у facebook
Методист ДНЗ
Початкова школа
Словесники
psyh.blog
...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2012 » Січень » 26 » Відбулося засідання школи молодого педагога дошкільного закладу
15:53
Відбулося засідання школи молодого педагога дошкільного закладу

25 січня на базі міського методичного центру  пройшло друге засідання «Школи молодого педагога». Керівник Школи, методист з дошкільної освіти міського методичного центру, Терещенко Ірина зазначила про план роботи засідання. Мова йшла про спілкування, заняття як форму організації навчальної діяльності дітей.

Керівник зазначила, що спілкування - це двосторонній процес, у якому  люди обмінюються ідеями, думками, почуттями. Уміння активно слухати має величезне значення. Існують певні механізми при спілкуванні, які діють на підсвідомість людей. До них належать навіювання, наслідування, психічне зараження, переконання. Було дано характеристику цим механізмам та їх застосування у практиці.

 Слухачі виконали інтерактивні вправи "Турнір ораторів", «Не хочу хвалитися, але я..». Було переглянуто відеопрезентацію «Дивися!»

Увагу слухачів керівник  зосередила на  види, типи  занять, традиційні та нетрадиційні способи розміщення  дітей під час заняття, як треба розсаджувати дошкільників на заняття і чому  такі форми розміщення мають місце.

Розглянуто також питання про традиційне навчання - вид навчання, який є (на сьогодні) найпоширенішим, це - навчання знанням, умінням і навичкам за схемою: вивчення нового - закріплення - контроль - оцінювання.

Значну увагу  під час роботи засідання керівник надала організації особистісно зорієнтованому  навчанню на засадах глибокої поваги до особистості вихованця, врахування особливостей індивідуального розвит­ку, ставлення до нього як до свідомого відповідального суб’єкта освітньої взаємодії.

Було розглянуто ознаки особистісно-зорієнтованого навчання: зосередження на потребах дитини; діагностичну основу навчання; переважання навчального діалогу; співпрацю, співтворчість між дітьми і педагогом; ситуацію вибору і відповідальності; турботу про фізичне, психічне, соціальне і духовне здоров’я кожного вихованця; стимулювання розвитку і саморозвитку дитини.

         Керівник семінару ознайомила присутніх з  роздатковими матеріалами Школи та методичними рекомендаціями засідання.

Терещенко І.А., методист ММЦ

Категорія: Дошкільна освіта | Переглядів: 542 | Додав: ММЦ | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

2020/2021
http://picasion.com/
АКТУАЛЬНО!
Дошка пошани
http://picasion.com/
міні-EdCamp Slavut
Наш блог
INUDECO
МОНУ
imzo.gov.ua
ЗНО
КОДА
ДОН
КНЗ КОР "КОІПОПК"
МАН
Міська рада
Управління освіти
pedpresa.com
osvita.ua
Славутицький ММЦ © 2021