Славутицький міський методичний центр
Четвер, 15.04.2021, 16:54
Вітаю Вас Гость | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
Контакти
Бакинський квартал, б.15, м.Славутич,Київська обл.07101
тел.: (04579) 2-35-32
e-mail: metodslavutich@ukr.net
web: slavmmc.at.ua
Пошук
Меню сайту
Календар подій
«  Грудень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Сектори центру
Методична служба [1405]
Деревянко О.С.
Науково-методична рада [53]
Деревянко О.С.
Дошкільна освіта [221]
Терещенко І.А.
Початкова освіта [193]
Корень Л.О.
Олімпіади, МАН, конкурси... [615]
Деревянко О.С.
Виховна робота [776]
Полегенько Я.П.
Бібліотечно-бібліографічна робота [235]
Іванова Я.Є.
Психологічна служба [113]
Єзан Н.П.
Мови і література [171]
Мандровний О.М.
Фізична культура, технології, естетичний цикл знань [187]
Касьяненко Л.Л.
Природничо-математичний цикл знань [58]
Суспільствознавство [169]
Ми у facebook
Методист ДНЗ
Початкова школа
Словесники
psyh.blog
...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Грудень » 11 » Проведено навчання керівників та педагогічних працівників з питання впровадження інклюзивної освіти
13:08
Проведено навчання керівників та педагогічних працівників з питання впровадження інклюзивної освіти
11 грудня 2013 року, відповідно до плану роботи Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів, відділу освіти та міського методичного центру на 2013-2014 навчальний рік, в рамках роботи міського постійно діючого семінару «Рівний доступ до якісної освіти» на базі міського методичного центру проведено навчання керівників та педагогічних працівників навчальних закладів міста Славутича з питання впровадження інклюзивної освіти. На заході були присутні міський голова Славутича, доктор економічних наук,  Володимир Петрович Удовиченко, заступник міського голови, завідуючий відділом освіти Олександр Бернатович Линкевич, заступник завідуючого відділом освіти Алла Володимирівна Ігнатова, керівники усіх навчальних закладів міста та педагоги. Навчання відбулося у формі методичного семінару за участі завідуючого навчально-методичним кабінетом спеціальної педагогіки Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів Татаринцева Олександра Володимировича.
Відкрив семінар заступник міського голови, завідуючий відділом освіти Линкевич О.Б., який дав коротку інформаційну довідку про стан впровадження спеціальної та інклюзивної освіти у місті Славутичі. У своїй промові міський голова Славутича Удовиченко В.П. підкреслив важливість запровадження інклюзивного навчання на сучасному етапі, звернув увагу на актуальність соціалізації дітей з особливостями психофізичного розвитку, їх подальшого працевлаштування. Старовойтова А.О., завідуюча міським методичним  центром, у своєму виступі наголосила на важливості зміни суспільної думки до запровадження інклюзивної форми навчання, ставленні умовно здорових учасників освітньо-виховного процесу (вчителів, учнів, батьків) до людей з обмеженими функціональними можливостями.




Далі навчання відбулося у два етапи. У першій частині семінару Татаринцев О.В., завідуючий навчально-методичним кабінетом спеціальної педагогіки Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів, прочитав лекцію з теми «Особливості організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» для керівників навчальних закладів. В ході лекції керівники мали можливість обговорити складові інклюзивної моделі освіти, порядок організації та нормативний супровід її впровадження, зміни до фінансування навчання дітей з особливими освітніми потребами, основні завдання учасників навчально-виховного процесу щодо реалізації цієї моделі навчання, особливостях оцінювання учнів.

У другій частині семінару Олександр Володимирович спілкувався із педагогами навчальних закладів, які безпосередньо у своїй практичній діяльності працюють з дітьми з особливими освітніми потребами – вчителями-дефектологами, логопедами, вчителями-предметниками, якій здійснюють індивідуальне  та інклюзивне навчання, вихователями спеціалізованих груп дошкільних закладів. Педагоги після короткого обговорення організаційно-методичних умов для здійснення інклюзивного навчання більш детально зупинилися на темі «Диференціація викладання: забезпечення систематизованого підходу до навчання з урахуванням відмінностей учнів з особливими освітніми потребами».


В ході робочої поїздки до Славутича Татаринцев О.В. ознайомився з роботою дошкільного навчального закладу "Центр розвитку дитини" (завідувач Машковська Т.М.), який є одним з базових для здійснення дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня з теми "Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку шляхом запровадження їх інклюзивного навчання». 

Загальна кількість учасників заходу – 58 осіб.

Відділ освіти та міський методичний центр виконавчого комітету Славутицької міської ради дякує за надану адресну методичну допомогу адміністрації та навчально-методичному кабінету спеціальної педагогіки Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів. 

Корисні Інтернет-посилання для учасників семінару:

Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні

Індекс інклюзії: загальноосвітній навчальний заклад 

Індекс інклюзії: дошкільний навчальний заклад 

Навчально-методичний кабінет спеціальної педагогіки Кивського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів

Тематична сторінка на цьому веб-сайті


Старовойтова А.О., завідувач центром. 

Категорія: Методична служба | Переглядів: 792 | Додав: Яна | Рейтинг: 5.0/4
Всього коментарів: 10
0
8 Lidia_K   [Матеріал]
Шановні колеги! Комплекс питань, обговорюваних на вашому зібранні відображено у публікаціях тематичного випуску журналу "Шкільний бібліотечно-інформаційний центр" № 1 2013 року. З журналом можна ознайомитися в біблотеках ЗОШ №1, №4 та ліцею.
Запрошую всіх бажаючих до співпраці.

Щиро ваша
Лідія Поперечна

1
9 ММЦ   [Матеріал]

1
7 Elena   [Матеріал]
Приємно, що славутицькі педагоги переймаються проблемами інклюзивної освіти і вже не переший раз обговорюють аспекти організації останньої в закладах освіти. Цей семінар пройшов на високому рівні. присутні отримали вичерпану методичну інформацію, але ще залишилось багато питань, які поступово будуть вирішуватися як на місцевому, так і на державному рівнях.

1
6 Людмила   [Матеріал]
інклюзія -один з найважливіших напрямів розвитку сучасної освіти. Тому приємно, що обговорення цієї проблеми в Славутичі відбувається на такому рівні.

1
5 днв   [Матеріал]
Було б добре, якби організація інклюзії була така, як розповів доповідач. Сумнівів, питань багато. sad А на думку спало таке :
- Ми не можемо змінити минуле, але можемо змінити сьогодення, щоб вплинути на майбутнє.
- Не все те золото, що блищить.
- Краще пізно ніж ніколи.
- Очі бояться, руки роблять.  
- Хотів к краще, а вийшло як завжди.

0
4 mazepa   [Матеріал]
Безумовно,  молодці  що  не  залишають  без  уваги  дітей, які  потребують  особливої  уваги.  На семінарі  були  присутні  як  представники  загальноосвітніх  шкіл,  так  і  працівники  ДНЗ.  Піднімалися  питання  індивідуалізації,  модифікації  навчання  і  ні  слова  про  роботу  з  такими  дітьми  вихователів  у  групі.  Я  не зрозуміла  сенсу  моєї  присутності   на  даному  семінарі.  Я  знайома з  ситуацією,  коли  у  групі  18-20  умовно  нормальних  дітей  і  є  1  дитина,  для  якої  потрібна  постійна  увага  дорослого,  педагога - фахівця,  якого  немає  у  садочку.   Говорити  теоретично  можна,  але  коли  стикаєшся  з  цією  проблемою  реально,  то  тільки  тоді  розумієш  безвихідь  у  яку  потрапляє  вихователь  у  ДНЗ.

1
10 Анна   [Матеріал]
Действительно, семинар носил методологический характер и, информация, которую вы услышали, если не пригодится вам в практике, до даст понятие об инклюзивном обучении, которое возможно необходимо вашему ребенку сейчас или будет необходимо, когда он пойдет в школу.
Проблема детей с нарушениями поведения, с нерегулированной агрессией, есть и в саду и в школе. В рамках семинара её к сожалению не решить. Каждый случай индивидуален, и причина поведения может быть разная. Первым шагом должно стать психолого-педагогическое  изучение ребенка.
 Если есть нарушения медицинского характера, трудно в этой ситуации и ребенку, и воспитателю. Но если не разобраться в причинах, отразится это негативно, в первую очередь на ребенке!  Дальнейшие шаги Вы определяете вместе с психологом и родителями.

1
3 методист   [Матеріал]
Важливо зазначити, що сьогоднішня зустріч була лише початком великого шляху, який багатьом із нас доводиться долати чи не щодня у питанні інклюзивного, індивідуального навчання. 
Питання, які підлягали слуханню вкрай актуальні. Свідомість, толерантність - ось ключові моменти, які мають стати лейтомотивом до роботи. Всім успіхів!!!

1
2 Анна   [Матеріал]
Спасибо Александру Владимировичу за консультативную помощь! Конечно, есть много вопросов в практических аспектах реализации инклюзии. Ведь как говорилось на семинаре, инклюзия - это не просто форма обучения, это создание благоприятной среды(!) для любого ребенка. Т.е. изменения должны коснуться не только программы и учебных планов, но и сознания детей и родителей, не говоря о проблемном вопросе финансирования!

1
1 helena   [Матеріал]
Чудова зустріч, інформативно, актуально. Нажаль, часу недостатньо для таких глобальних питань.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

2020/2021
http://picasion.com/
АКТУАЛЬНО!
Дошка пошани
http://picasion.com/
міні-EdCamp Slavut
Наш блог
INUDECO
МОНУ
imzo.gov.ua
ЗНО
КОДА
ДОН
КНЗ КОР "КОІПОПК"
МАН
Міська рада
Управління освіти
pedpresa.com
osvita.ua
Славутицький ММЦ © 2021