Славутицький міський методичний центр
Субота, 06.06.2020, 15:41
Вітаю Вас Гость | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
Контакти
Бакинський квартал, б.15, м.Славутич,Київська обл.07101
тел.: (04579) 2-35-32
e-mail: metodslavutich@ukr.net
web: slavmmc.at.ua
Пошук
Меню сайту
Календар подій
«  Березень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Сектори центру
Методична служба [1368]
Деревянко О.С.
Науково-методична рада [53]
Деревянко О.С.
Дошкільна освіта [217]
Терещенко І.А.
Початкова освіта [192]
Корень Л.О.
Олімпіади, МАН, конкурси... [611]
Деревянко О.С.
Виховна робота [775]
Полегенько Я.П.
Бібліотечно-бібліографічна робота [226]
Іванова Я.Є.
Психологічна служба [112]
Єзан Н.П.
Мови і література [171]
Мандровний О.М.
Фізична культура, технології, естетичний цикл знань [186]
Касьяненко Л.Л.
Природничо-математичний цикл знань [58]
Суспільствознавство [160]
Ми у facebook
Методист ДНЗ
Початкова школа
Словесники
psyh.blog
...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Березень » 29 » Мнемотехнічні прийоми засвоєння іншомовної лексики
09:19
Мнемотехнічні прийоми засвоєння іншомовної лексики

28 березня 2018 року в приміщенні Славутицького ліцею відбувся семінар-практикум для вчителів іноземних мов з теми "Мнемотехнічні прийоми засвоєння іншомовної лексики".

Семінар був присвячений проблемі швидкого і довготривалого запам’ятовування значення іншомовних слів та одночасно проблемі розвитку образного мислення та уяви. Вчителям іноземної мови був запропонований мнемотехнічний (ейдетичний) метод запам’ятовування, який ґрунтується на образному мисленні дитини.

Певна частина іноземних слів дітьми засвоюється досить легко. Для решти слів, які запам’ятати важко, застосовується наступна технологія:

1. До всієї (або її частин) звукової оболонки іншомовного слова шукаємо подібні звукові оболонки із слів рідної мови (carrot – карета).

2. У власній уяві образ слова-посередника поєднуємо із образом іншомовного слова. Найчастіше вигадуємо історію із даними образами. Утворюється міцний асоціативний зв’язок.

3. Якщо дане слово треба використати під час мовлення, за допомогою асоціації (це вигадана учнем історія із потрібними словами) в пам’яті з’являється потрібний образ та відновлюється його вимова.

У такого метода є наступні переваги:

· Допомагає міцно запам’ятати значення слів.

· За малий проміжок часу запам’ятовується багато слів: 30-50 за добу.

· Дозволяє запобігти безкінечного зубріння.

· Перетворює запам’ятовування на захопливу творчу діяльність.

У практичній частині семінару вчителі діагностували розвиток власного образного мислення, шукали слова-посередники для 8 італійських та 8 англійських слів і складали асоціації за запропонованою методикою. Більш докладно запропонований метод створення фонетичних асоціацій описаний в Інтернет-джерелах, які подані в кінці статті.

Далі вчителі розглянули щорічні питання, пов’язані із виконанням навчальних програм за І та ІІ семестр, оглядом переможців міського та обласного етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з іноземних мов, Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України. Були підведені підсумки роботи вчителів іноземних мов у складі журі на міському етапі олімпіади.

Потім словесники обговорили структуру та зміст завдань для ДПА з англійської мови у 9, 11 класах, технологію оцінювання виконаних робіт.

Державна підсумкова атестація в 2018 році відбудеться відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2014 року № 1547, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 14 лютого 2015 року за № 157/26602. Керівник ММО В.Г. Зінченко ознайомила колег з листом МОН України № 1/9-66 від 31.01.18 року «Про організоване завершення 2017/2018 н.р. та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти», листом КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» від 01.02.2018 № 01-11/173, в яких були викладені рекомендації щодо проведення ДПА з іноземних мов в поточному навчальному році.

Для учнів 11 класів ДПА з англійської мови відбудеться у формі зовнішнього незалежного оцінювання 01 червня 2018 року. Вперше під час ЗНО буде проведено аудіювання.

Останнім питанням семінару-практикуму для вчителів іноземних мов був огляд методичної та фахової літератури.

Список Інтернет-джерел, використаних під час підготовки до семінару-практикуму:

1. Как запоминать иностранные слова при помощи звуковых ассоциаций // Сайт Native English – Режим доступу: https://www.native-english.ru/articles/associacion

2. Полезные приемы и технологии для запоминания новых английских слов // Сайт Анатолия Опарина «Космическая игрушка Бариюс» - Режим доступу: http://www.barius.ru/news/myz_07.php

3. Хохлова Евгения. 3 приема: как запоминать английские слова при помощи ассоциаций / Евгения Хохлова // Сайт «Лайфхакер» - Режим доступу: https://lifehacker.ru/2015/10/28/memorize-english-words/

О.М. Мандровний, методист міського методичного центру

Категорія: Мови і література | Переглядів: 298 | Додав: bardakova73 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

2019/2020
http://picasion.com/
АКТУАЛЬНО!
Дошка пошани
http://picasion.com/
міні-EdCamp Slavut
Наш блог
INUDECO
МОНУ
imzo.gov.ua
ЗНО
КОДА
ДОН
КНЗ КОР "КОІПОПК"
МАН
Міська рада
Управління освіти
pedpresa.com
osvita.ua
Славутицький ММЦ © 2020