Славутицький міський методичний центр
Четвер, 20.06.2019, 08:24
Вітаю Вас Гость | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
Контакти
Бакинський квартал, б.15, м.Славутич,Київська обл.07101
тел.: (04579) 2-35-32
e-mail: metodslavutich@ukr.net
web: slavmmc.at.ua
Пошук
Меню сайту
Календар подій
«  Листопад 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Сектори центру
Методична служба [1204]
Завідувач методцентру
Науково-методична рада [51]
Завідувач методцентру
Дошкільна освіта [185]
Терещенко І.А.
Початкова освіта [177]
Мороз О.І.
Олімпіади, МАН, конкурси... [552]
Завідувач методцентру
Виховна робота [750]
Бібліотечно-бібліографічна робота [183]
Іванова Я.Є.
Психологічна служба [109]
Єзан Н.П.
Мови і література [148]
Мандровний О.М.
Фізична культура, технології, естетичний цикл знань [167]
Касьяненко Л.Л.
Природничо-математичний цикл знань [36]
Суспільствознавство [65]
Ми у facebook
Методист ДНЗ
Початкова школа
Словесники
psyh.blog
...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2011 » Листопад » 24 » Круглий стіл для вихователів старших груп та вчителів перших класів з питання «Спільні підходи до розвитку особистості дитини 5 – 6 року
09:02
Круглий стіл для вихователів старших груп та вчителів перших класів з питання «Спільні підходи до розвитку особистості дитини 5 – 6 року
23.11.2011 року відбувся круглий стіл  для вихователів старших груп та вчителів перших класів з питання «Спільні підходи  до розвитку особистості дитини  5 – 6 року життя»

План роботи

  1. Мета та завдання круглого столу. (Старовойтова А. О., завідувач міським методичним центром)
  2. Результати моніторингу адаптації учнів перших класів загальноосвітніх шкіл міста у 2011-2012 н. р.(Колесова А. В.,методист ММЦ з практичної психології та соціальної роботи)
  3. Формування шкільної зрілості випускника дошкільного навчального закладу відповідно до вимог додаткової комплексної програми для дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт». (Терещенко І. А., методист ММЦ з  дошкільної освіти)
  4. Порівняльний аналіз програмових вимог розвитку дітей старшого дошкільного віку та учнів першого класу загальноосвітньої школи. (Корень Л. О., методист ММЦ з початкової освіти)
  5. Формування логіко-математичної компетентності дітей старшого дошкільного віку відповідно додаткової програми «Впевнений старт». (Титенко Н. О., вихователь старшої групи ДНЗ № 5 «Джерельце»)
  6. Формування навичок граматичної правильності мовлення,  розвиток граматичних умінь у дітей 5-6 року життя відповідно додаткової програми дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт». (Карплюк  А. М., вихователь старшої групи ДНЗ № 4 «Марите»)
  7. Роль батьків у процесі адаптації дитини до шкільного навчання. (Романова Н. В., вчитель початкових класів ЗОШ № 1)
  8. Перегляд уривку динамічної паузи в 1 класі (автор М. Єфименко, кандидат педагогічних наук, експерт з фізичного виховання та рухової реабілітації м. Одеса). (Терещенко І. А., методист ММЦ з дошкільної  освіти)
  9. Прийняття рекомендацій круглого столу, підведення підсумків круглого столу. (Старовойтова А. О., завідувач міським методичним центром)
                      
Рекомендації
круглого столу  для вихователів старших груп та вчителів перших класів з теми:
«Спільні підходи  до розвитку особистості дитини  5 – 6 року життя»

З метою профілактики дезадаптації учнів, прогнозування труднощів у навчанні та шляхів їх вирішення, а також психолого-педагогічного супроводу учнів, які мають ознаки дезадаптації («група ризику»), обов’язковості дошкільної освіти для дітей старшого дошкільного віку, забезпечення необхідних умов функціонування та розвитку дошкільної освіти

рекомендуємо:

Проводити заняття з метою сприяння усвідомленню дитиною нової соціальної ролі та підвищення її навчальної мотивації. Надавати рекомендації батькам щодо оптимальної підтримки дитини в період адаптації до школи.  (Відповідають: практичні психологи ЗНЗ. Термін: постійно)
Вивчати та аналізувати дані про рівень готовності дітей до школи. Здійснювати комплексну діагностику рівня адаптації першокласників. (Відповідають: практичні психологи ЗНЗ. Термін: постійно)
Вивчати індивідуальні особливості дітей та визначати причини труднощів в навчанні та вихованні. Проводити корекційно-розвивальні заняття з дітьми "групи ризику”. (Відповідають: практичні психологи ДНЗ, ЗНЗ міста. Термін: постійно)
Здійснювати психолого-педагогічну підтримку різних категорій педагогічних працівників щодо навчання, виховання і розвитку 5-річних дітей. (Відповідають: вихователі-методисти, педагогічні працівники ДНЗ міста. Термін: постійно)
Планувати та використовувати у роботі різноманітні ігрові завдання для розвитку дрібної моторики, тактильних відчуттів, слухового і зорового сприйняття у дітей старшого дошкільного віку. (Відповідають: вихователі ДНЗ міста. Термін: постійно)
Ознайомитись зі змістом комплексної програми для дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт». (  Відповідають: вчителі перших класів ЗОШ міста. Термін: Січень  2012  р.)
Впроваджувати (продовжувати) курс «Уведення у шкільне життя» для майбутніх першокласників (за методикою Г. А. Цукерман, К. Н. Поліванової). (Відповідають: педагоги,  ЗНЗ, ДНЗ міста. Термін: постійно)
Організувати (продовжити) у закладах освіти роботу психолого-(медико)-педагогічного консиліуму з питань адаптації дітей 1-х класів та з питань готовності до школи майбутніх першокласників. (Відповідають: адміністрація ДНЗ, ЗНЗ міста. Термін: Березень 2012 р.)

Фотоматеріали тут

Категорія: Початкова освіта | Переглядів: 2993 | Додав: Яна | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

2018/2019
http://picasion.com/
Дошка пошани
http://picasion.com/
міні-EdCamp Slavut
Наш блог
100-річчя В. Сухом
INUDECO
МОНУ
imzo.gov.ua
ЗНО
КОДА
ДОН
КНЗ КОР "КОІПОПК"
МАН
e-slavutich
Управління освіти
pedpresa.com
osvita.ua
Славутицький ММЦ © 2019