Славутицький міський методичний центр
Субота, 18.11.2017, 20:39
Вітаю Вас Гость | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
2017/2018
http://picasion.com/
Меню сайту
Ми у facebook
Спілкуємося
Методист ДНЗ
Початкова школа
Словесники
psyh.blog
САШБ
...
Статистика

Онлайн всього: 8
Гостей: 8
Користувачів: 0
Головна » 2017 » Жовтень » 30 » Комунікаційна стратегія Міністерства освіти і науки на 2017-2020 роки
15:34
Комунікаційна стратегія Міністерства освіти і науки на 2017-2020 роки

Міністерство освіти і науки України затвердило комунікаційну стратегію МОН на 2017-2020 роки. Відповідне рішення ухвалене Колегією Міністерства, стратегія доступна для ознайомлення на офіційному сайті за посиланням.

Мета створення стратегії – підвищити рівень довіри громадян до дій МОН, зміцнити підтримку реформ, трансформувати традиційну інформаційно-роз’яснювальну роботу, перетворивши її на комунікаційну.

Це передбачає не лише одностороннє інформування про діяльність і вже прийняті рішення, а прозорість роботи Міністерства, участь у виробленні рішень зацікавлених стейкхолдерів, цільових груп освітньої та наукової сфер, громадськості. Будуть створені механізми двостороннього обміну повідомленнями та ефективного врахування суспільної й експертної думки.

 

«Під час роботи над створенням стратегії було опрацьовано чимало соціологічних та аналітичних матеріалів, які показали: в суспільстві не сформований стійкий фундамент для підтримки реформ. Тому головна стратегічна мета – підвищити усвідомлення ролі освіти в суспільстві, сформувати запит на реформу серед усіх цільових груп, запропонувати суспільству мету/місію української освіти. Виходячи з цієї мети, були сформовані завдання – реформувати образ МОН, спланувати комунікаційні заходи за 4-ма пріоритетами Міністерства, визначеними в середньостроковій програмі уряду», – повідомила радник Міністра освіти і науки Іванна Коберник.

 

Комунікаційна стратегія детально описує комунікацію за 4-ма визначеними МОН пріоритетами до 2020 року – реформа середньої освіти «Нова українська школа», модернізація професійно-технічної освіти, забезпечення якості вищої освіти, а також створенні нової системи управління та фінансування науки.

Також в межах комунікаційної стратегії розроблено концепцію нової візуальної ідентичності Міністерства освіти і науки України.

 

«У вересні 2017 року Верховна Рада ухвалила розроблений Міністерством освіти і науки Закон «Про освіту», який започатковує системну реформу. Однак зміни неможливо втілити без підтримки людей. Щоб донести ідеї реформи, Міністерство більше не може (і не хоче) спілкуватись формально і зверхньо, як колись. Новa системa комунікацій потребує нових символів і нового дизайну – сучасного, відкритого та цілісного», – зазначається у презентації нової візуальної ідентичності МОН.

 

До сьогодні МОН не мало єдиного стилю. Не були зафіксовані ані кольорова гама, ані шрифти, ані правила розміщення. Не існувало єдиного офіційного логотипу Міністерства і одночасно використовувались декілька неофіційних.

 

Саме тому було розроблено цілісний комплекс візуальних рішень – від нового логотипу та затвердженого шрифту до можливого дизайну комунікаційних кампаній та презентаційної продукції.

Основна ідея нових візуальних рішень – сфокусуватись на освіті і науці, а не на міністерстві як такому.

Передбачається, що оновлення зазнають сайт та соціальні медіа, які належать Міністерству:

ФБ https://www.facebook.com/UAMON/, Твіттер (https://twitter.com/MON_UKRAINE), YouTube (https://www.youtube.com/channel/UCQR9sMWcZshAwYX-EYH0qiA).

 

«Новий стиль МОН допоможе зробити всі види комунікації Міністерства сучасними та відкритими. Ми відмовляємося від золотих тиснень, штучної псевдорозкоші на користь простих чітких ліній і лаконічних зображень», – йдеться у презентації нової візуальної ідентичності МОН.

 

З концепцією новою візуальної ідентичності МОН, яка була затверджена разом з комунікаційною стратегією, можна ознайомитися за посиланням http://news.mon.gov.ua/.

 

Комунікаційна стратегія була розроблена спільно з Громадською організацією «Комунікації для змін», яка має досвід у побудові комунікаційних стратегій для Уряду та міністерств України у 2014-2016 роках. Концепція візуальної ідентичності МОН була розроблена дизайн-школою Projector під керівництвом Олександра Трегуба. На розробку комунікаційної стратегії та візуальної ідентичності не витрачалися кошти державного бюджету.

За повідомленням прес-служби МОН України

 

Категорія: Методична служба | Переглядів: 47 | Додав: bardakova73 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Дошка пошани
http://picasion.com/
Контакти
Бакинський квартал, б.15, м.Славутич,Київська обл.07101
тел.: (04579) 2-35-32
e-mail: metodslavutich@ukr.net
web: slavmmc.at.ua
Наш блог
Пошук
INUDECO
Вхід на сайт

Сектори центру
Методична служба [1020]
Бардакова Н.О.
Науково-методична рада [44]
Бардакова Н.О.
Дошкільна освіта [123]
Терещенко І.А.
Початкова освіта [99]
Мороз О.М.
Олімпіади, МАН, конкурси... [427]
Виховна робота [651]
Заставнюк О.О.
Бібліотечно-бібліографічна робота [142]
Громовик Н.П., Іванова Я.Є.
Психологічна служба [86]
Мови і література [127]
Мандровний О.М.
ПМПК [19]
Фізична культура, технології, естетичний цикл знань [120]
Касьяненко Л.Л.
Природничо-математичний цикл знань [29]
Суспільствознавство [39]
Календар подій
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
МОНУ
ІІТЗО
ЗНО
КОДА
ДОН
КВНЗ КОР "АНО"
e-slavutich
Управління освіти
pedpresa.com
osvita.ua
Славутицький ММЦ © 2017