Славутицький міський методичний центр
Неділя, 09.08.2020, 09:39
Вітаю Вас Гость | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
Контакти
Бакинський квартал, б.15, м.Славутич,Київська обл.07101
тел.: (04579) 2-35-32
e-mail: metodslavutich@ukr.net
web: slavmmc.at.ua
Пошук
Меню сайту
Календар подій
«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
Сектори центру
Методична служба [1391]
Деревянко О.С.
Науково-методична рада [53]
Деревянко О.С.
Дошкільна освіта [220]
Терещенко І.А.
Початкова освіта [192]
Корень Л.О.
Олімпіади, МАН, конкурси... [615]
Деревянко О.С.
Виховна робота [776]
Полегенько Я.П.
Бібліотечно-бібліографічна робота [233]
Іванова Я.Є.
Психологічна служба [112]
Єзан Н.П.
Мови і література [171]
Мандровний О.М.
Фізична культура, технології, естетичний цикл знань [187]
Касьяненко Л.Л.
Природничо-математичний цикл знань [58]
Суспільствознавство [169]
Ми у facebook
Методист ДНЗ
Початкова школа
Словесники
psyh.blog
...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2017 » Лютий » 22 » День рідної мови - конкурс юних словесників у Славутицькій ЗОШ № 1
23:59
День рідної мови - конкурс юних словесників у Славутицькій ЗОШ № 1

21 лютого 2017 року в актовій залі Славутицької загальноосвітньої школи № 1 відбувся конкурс юних словесників серед учнів 5-6 класів, присвячений Дню рідної мови.

За задумом організаторів, конкурс мав навчально-розважальний характер і складався з п’яти турів. Конкурс також мав виявити навички роботи школярів з пошуку та інтерпретації різноманітної інформації, вміння працювати в нестандартних навчальних умовах. Серед завдань інтелектуального змагання був розвиток логічного та образного мислення у ситуаціях перекодування візуальної інформації в текстову. Також організатори конкурсу бажали привернути увагу до проблеми людей з особливими потребами, а саме людей, позбавлених слуху. Четвертий тур конкурсу дозволив глядачам познайомитися з головними жестами, які дозволяють спілкуватися тим, хто чує, з тими, у кого вади слуху. Щоб IV тур відбувся, організатори конкурсу провели коротке попереднє навчання учасників конкурсу. Діти із розумінням та задоволенням поставились до засвоєння жестів та пальцевої абетки.

Організатори конкурсу запропонували двом різновіковим командам з назвами "Маскарад" та "Карнавал" шість незвичайних завдань. Конкурс розпочався інтелектуальною розминкою, впродовж якої учні переглянули два відеосюжети з піснями з кінофільму-казки "Дванадцять місяців". Ведучі запропонували з почутого записати п’ять слів-іменників.

В І турі, який мав назву "Енциклопедія", команди отримали по пакету із портретами 5-ти дитячих письменників. Скориставшись довідниками, які були розташовані на окремому столі, учні повинні були з’ясувати дати народження письменників і за цією інформацією розташувати портрети зліва направо. Завдання туру - удосконалення навички роботи з джерелом інформації.

ІІ тур стосувався знань з лексики, зокрема вміння визначити лексичне значення слова. Ведучі запропонували командам вибрати одну з шести ілюстрацій і до слова, яке називає зображене, написати декілька тлумачень. Завдання туру - занурення в ситуацію вченого-лінгвіста, який пише статтю до тлумачного словника.

ІІІ тур привертав увагу і учасників конкурсу, і глядачів до технології запам’ятовування будь-якої навчальної інформації. Часто виникають ситуації, коли треба запам’ятати в певній послідовності взаємопов’язані терміни. Ведучі дали завдання запам’ятати послідовність і назви дев’яти частин мови, склавши для цього речення, слова якого починались би на ту ж літеру, що і назви частин мови. Мета туру - усвідомлення необхідності оволодіння техніками запам’ятовування.

На IV турі, який ми вже пригадували, учні з кожної команди інсценували за допомогою жестової мови  по два діалоги на теми "Знайомство", "Де ти навчаєшся?", "Що тобі подобається робити?" і "Чим ти їдеш: автобусом чи потягом?". Після закінчення кожного діалогу протилежна команда повинна озвучити німу розмову. Додатково на прохання ведучих конкурсанти знайомили глядачів з основними жестами та їх тлумаченням. Завдання туру - розширити уявлення дітей про засоби невербального спілкування.

Останній тур, як і перший, був пов’язаний з літературою. Учні мали побачити уривки з мультфільму "Казка про мертву царівну та сім богатирів" і дібрати з книжок, які були на окремому столі, відповідний фрагмент. А далі виразно прочитати його. Завдання конкурсу - удосконалювати навички перекодування інформації одного виду в інший.

Увесь час за ходом конкурсу слідкувало журі, в складі якого були вчителі-словесники. За результатами змагань голова журі нагородив капітанів команд дипломами.

О.М. Мандровний, вчитель Славутицької загальноосвітньої школи №1, 
один із організаторів конкурсу

 

Категорія: Мови і література | Переглядів: 394 | Додав: nataligrom3582 | Теги: конкурс юних словесників, в Славутицькій ЗОШ № 1, Славутицький ММЦ | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

2019/2020
http://picasion.com/
АКТУАЛЬНО!
Дошка пошани
http://picasion.com/
міні-EdCamp Slavut
Наш блог
INUDECO
МОНУ
imzo.gov.ua
ЗНО
КОДА
ДОН
КНЗ КОР "КОІПОПК"
МАН
Міська рада
Управління освіти
pedpresa.com
osvita.ua
Славутицький ММЦ © 2020