Славутицький міський методичний центр
Четвер, 18.01.2018, 23:05
Вітаю Вас Гость | RSS
 
Головна Форум "Запрошуємо на урок"РеєстраціяВхід
2017/2018
http://picasion.com/
Меню сайту
Ми у facebook
Спілкуємося
Методист ДНЗ
Початкова школа
Словесники
psyh.blog
САШБ
...
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Головна » Файли » Дошкільна освіта

Тема: "Зустріч з лісовими мешканцями"
02.03.2015, 12:14

Неймеш Валентина Володимирівна, вихователь ДНЗ №8 "Теремок" м. Славутича Київської області

Конспект заняття з розвитку мовлення для дітей 3-4 років життя

Тема: "Зустріч з лісовими мешканцями"

2014 - 2015 н. р.

Програмовий зміст: закріплювати вміння говорити з різною силою голосу (голосно, пошепки, нормально); вдосконалювати вміння "договорювати" приголосні звуки в кінці слова; вживати слова вітання, прощання, подяки; збагачувати словник словами антонімами; вправляти у вживанні іменників з прийменниками (на, під, за, перед, біля); привчати дітей при звертанні вживати слова у кличній формі; узгоджувати іменників з дієсловами; продовжувати формувати навички культури мовлення; продовжувати вчитися складати прості сюжетні розповіді за змістом дидактичних картинок. Розвивати мову, мислення, уяву, увагу, пам'ять. Виховувати любов до природи, бажання допомагати ближнім, любов до рідного краю.                                                                                                                       

Обладнання: 

"Зимовий ліс"; іграшки: сова, заєць, вовк, білка, ворона; корзинка з муляжами м'яса, моркви, риби; горіхи; картинки з символічними зображеннями; "чарівна" паличка, металофон.

Попередня робота: вивчення віршів "Прийшла до нас бабуся", Надія Красоткіна "Встав раненько, посміхнись", робота з символічними зображеннями.

Хід заняття

Діти заходять до зали, вітаються з гостями.

Вихователь: Діти, станемо в коло та прочитаємо наш ранковий вірш:

                                          Встав раненько, посміхнись,

                                          Бо чудово в світі жити,

                                          В синє небо подивись,

                                             Й починай добро творити.    (Надія Красоткіна)

 

Вихователь: Настрій у нас чудовий і ми готові робити хороші справи та зустрітися з  новими пригодами.

Вихователь: Подивіться, який красивий зимовий ліс перед нами стоїть. Хочете прогулятися по зимовому лісі? Яких звірів та птахів ми можемо побачити в лісі?

Діти: Лисицю, зайця, вовка, білку, кабана, ворону, дятла, сову.

Вихователь: Хто це нас зустрічає на узліссі?

Діти: Ворона! Доброго дня!

Вихователь: Ворона нам хоче щось сказати, але я не розумію. Ось навіщо під ялинкою лежить чарівна паличка. Я доторкнуся до ворони і буду розуміти все, що вона говорить.

(Вихователь торкається до ворони паличкою, звучить металофон.)

Вихователь: Ворона розповіла, що в лісі тварини засумували, стомились від холодної та голодної зими. Діти, спробуємо розвеселити лісових тварин, допоможемо пережити їм довгу зиму?

Вихователь: Ворона просить нас погратись у гру "Скажи навпаки":

                     Дід мороз старий, а снігуронька - молода;

            Ялинка висока, а пеньок - низенький;

       Взимку холодно, а влітку - тепло;

                Ведмідь великий, а білочка - маленька;            

   Сніг пухнастий, а лід - твердий;

       Вовк злий, а снігуронька - добра;

                                             Лисичка бігає, а зайчик - стрибає.

Вихователь: Тепер у ворони чудовий настрій. Вона дарує нам корзинку, яка знадобиться нам у лісі.

Діти: Дякуємо! До побачення, вороно!

Вихователь: Зайдемо до лісу. На дорозі лежить гілочка, допоможемо один одному. (Вихователь переступає гілку і подає руку дитині.)

Вихователь: Сашо, проходь будь ласка.

Дитина: Дарино, проходь будь ласка.

(Так проходять всі діти.)

Вихователь: Ми вже в лісі. Дотик чарівної палички не дасть нам змогу замерзнути.

(Вихователь торкається до діток паличкою, звучить металофон.) 

Вихователь: Подивіться, хто тут сидить?

Діти: Вовк! Доброго дня, вовче!

(Вихователь торкається до вовка паличкою, звучить металофон.) 

Вихователь: Вовче, не сумуй, спробуй  відгадати нашу загадку:

Діти:                                         

                                         Прийшла до нас бабуся,

                                         У білому кожусі.

                                         Поля причепурила,

                                         Пухнастим снігом вкрила.

                                         Вгадайте, хто вона,

                                         Бабуся чепурна?

Вихователь: Молодець, вовчику, ти відгадав загадку про зиму. Послухай, як наші дітки люблять зиму. Розкажемо вовчику, яка зима.

(Діти дивляться на графічні зображення прикметників про зиму.)

Діти: Сніжна, пухнаста, колюча, морозна, весела, святкова, біла, довга, холодна, м'якенька, срібляста.

Вихователь: Вовку сподобалось, він вам дякує. Давайте погодуємо вовка. Що він любить їсти?

Діти: Вовк їсть м'ясо.

Вихователь: В мене в корзинці є м'ясо, тримай вовчику.

Діти: До побачення!

Вихователь: Хто тут труситься під ялинкою? Дітки, подивіться - зайчик!

(Вихователь торкається до зайця паличкою, звучить металофон.) 

Діти: Добро дня, зайчику!

Вихователь: Діти, зайчику холодно. Зробимо разом гімнастику, яка допоможе зайчику зігрітись.

(Вихователь під час гри показує на одну з трьох картинок з різною кількістю сніжинок. Одна сніжинка, діти говорять пошепки; три - звичайним голосом; багато - голосно)

             По сніжку крокуємо - "Рип!Рип!Рип!"

   І сніжок збираємо - "Тут і тут".

               Красою помилуємось - "Ах! Ах! Ах!".

                На сонечку погріємось - "Ух! Ух! Ух!".

      Із гірочки покотимось - "І-і-і-іх!"

                           У сніжки ми пограємось - "Шух! Шух! Шух!"

Вихователь: Зайчику, ти зігрівся? Пригостимо зайчика смачненьким. Що любить їсти заєць?

Діти: Заєць любить їсти моркву.

( Вихователь дає зайцю моркву). 

Діти: До побачення, зайцю.

Вихователь: Діти, хто це стрибає з гілочки на гілочку на ялинці?

Діти: Це білочка. Доброго дня, білочко.

(Вихователь торкається до білки паличкою, звучить металофон.) 

Вихователь: Білочка хоче погратись з нами. Ви, дивлячись на малюнки, будете говорити куди білочці стрибнути. 

(Вихователь роздає дітям картинки на яких зображена ялиночка і сніжинка в різних місцях відносно ялинки)

Діти: На ялинку, біля ялинки, за ялинку, під ялинку.

Вихователь: Білочка стала веселою і дякує вам. Чим ми пригостимо білочку?

Діти: Білочка любить їсти горіхи. (Даємо білочці горіхи.) До побачення, білочко.

Вихователь: Ось ще один житель лісу - сова.

Діти: Доброго дня!

Вихователь: Що робить сова вдень?

Діти: Сова вдень спить.

Вихователь: Вірно, спить. Сова не знає, яка насправді зима. Давайте розкажемо все що знаємо про зиму, вона нам буде вдячна.

(Вихователь роздає дітям схематичні зображення по яких діти розповідають про зиму)

  • Взимку ніч довга, а день короткий. Сонце світить, але не гріє.
  • Взимку дерева стоять голі. Люди одягають теплий одяг.
  • Взимку ведмідь спить в барлозі, їжачок спить в нірці, зайчик змінив сіру шубку на білу.
  • Взимку діти катаються на лижах, на санках, люблять ліпити сніговика та гратися в сніжки.
  • Взимку білочка і лисичка одягли теплу шубку, багато птахів в теплих краях.
  • Взимку на землю падає сніг, річка покрилася льодом.

Вихователь: Сова вдячна вам за розповіді. Подаруємо їй на згадку малюнки. Чим пригостимо сову?

Діти: Сова любить рибу.

Вихователь:  В мене є в корзинці риба. Пригощайся! А нам час повертатись.

Діти: До побачення!

Вихователь: Діти, вам сподобалась подорож до лісу? З ким ми там зустрілись?

Діти: Із зайцем, із вовком, із совою, з білкою, з вороною.

Вихователь: Ми сьогодні зробили багато добрих справ. Після довгої подорожі я запрошую вас попити теплий чай.

Література:

  1. Базовий компонент дошкільної освіти [Текст]  / науковий керівник: А. М. Богуш // Вихователь-методист дошкільного закладу. Спеціальний випуск. — К., 2012. — С. 2-30.
  2. Дитина: програма виховання і навчання дітей від двох до семи років [Текст]: /наук. кер. проекту О. Г. Огнев’юк, К. І. Волинець [та ін.] ; – 3-є вид, доопр. та доп. - К. : Київський університет ім. Б. Грінченка, 2012.  — 492 с.
  3. Гавриш, Н. Картотека [Текст] / Н. Гавриш // Методична скарбничка вихователя. - 2014. - №2. - С. 19.
Категорія: Дошкільна освіта | Додав: Яна
Переглядів: 519 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Дошка пошани
http://picasion.com/
Контакти
Бакинський квартал, б.15, м.Славутич,Київська обл.07101
тел.: (04579) 2-35-32
e-mail: metodslavutich@ukr.net
web: slavmmc.at.ua
Наш блог
Пошук
INUDECO
Вхід на сайт

Сектори центру
Конспекти заходів [14]
Дошкільна освіта [11]
Початкова освіта [11]
Позашкільна освіта [3]
МОНУ
ІІТЗО
ЗНО
КОДА
ДОН
КВНЗ КОР "АНО"
e-slavutich
Управління освіти
pedpresa.com
osvita.ua
Славутицький ММЦ © 2018