Географія належить до тих шкільних предметів при вивченні яких майбутній громадянин знайомиться з реальним життям у середовищі, що його оточує, а також із життям суспільства у всіх його проявах та зв’язках. Географічні знання і вміння дають просторове уявлення про земну поверхню та закони, що діють на ній а також змогу усвідомлено орієнтуватися в соціально-економічних, суспільно - політичних та геополітичних процесах у державі та світі.
Робота ММО учителів біології, хімії, географії, Київщинознавства
Керівник ММО:
Артем’єва Ірина Вікторівна, вчитель вищої категорії Славутицького ліцею, заслужений учитель, вчитель-методист, Відмінник освіти
Науково-методична проблема:
Формування наукового світогляду учнів з використанням міжпредметних зв'язків в природничих науках
Методичні рекомендації
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення предметів природничого на хіміко-біологічного напряму
Критерії оцінювання
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з географії
Анкетування
Ставлення учнів до вивчення географії
Конспекти уроків
Живець Ю.Л. Металургійний комплекс. Чорна металургія: урок у 10 класі/ Ю.Л.Живець. - Славутич: Ліцей, 2010. - 6с. завантажити Презентація до уроку тут
Ємець О.М. Японія. Історико-культурні особливості. Економіко-географічна характеристика: урок у 10 класі / О.М.Ємець. - Славутич: ЗОШ № 4, 2013. - 17с. завантажити
Ємець О.М. Землетруси, вулкани, гейзери, гарячі джерела: урок у 6 класі / О.М.Ємець. - Славутич: ЗОШ № 4, 2013. - 8 с. завантажити
Природничі науки / Географія / Біологія, природознавство / Хімія / Основи здоров'я |