Славутицький міський методичний центр
П`ятниця, 18.08.2017, 15:38
Вітаю Вас Гость | RSS
 
Головна Атестація та курсова перепідготовка... - ФорумРеєстраціяВхід
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 212»
Форум » 1001 ідея » Онлайн-семінар "Новації у проведенні атестації" » Атестація та курсова перепідготовка...
Атестація та курсова перепідготовка...
днвДата: Четвер, 31.03.2011, 14:29 | Повідомлення # 1
Рядовой
Група: Проверенные
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
1. Чи правильно розуміти п.3.18, що сумісники обов'язково повинні атестуватися , чи тільки за бажанням? Чи стосується це внутрішнього сумісництва?
2. "Педагогічні працівники, які викладають два й більше предметів, атестуються з того предмета, з якого мають педагогічне навантаження за фахом освіти... присвоєна кваліфікаційна категорія поширюється й на педагогічне навантантання з інших предметів, які вони викладають та з яких пройшли підвищення кваліфікації" (п.3.20) Цей пункт стосується тільки вчителів предметників? Чи відноситься він до педагогів , у яких посади за сумісництвом різні за обов'язками. Наприклад, вчитель - дефектолог - основна, методист - сумсництво.
3. Якщо сумісники повинні проходити курси підвищення кваліфікації, то :
- за чий рахунок, в який термін після виходу нового Положення (обов'язково в 2011-2012 н.р.)?
- чи можна атестуватися з двох посад в один рік?
- чи розповсюджується на даний момент оплата по сумісництву відповідно до результатів попередньої атестації?
 
ММЦДата: Середа, 20.07.2011, 11:55 | Повідомлення # 2
Подполковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 63
Репутація: 100
Статус: Offline
У ст. 24 Закону № 651 визначено, що педагогічним працівником повинна бути особа, яка має відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки. Вимога щодо обов’язковості відповідної освіти поширюється на осіб, яких призначено на посади педпрацівників у навчальних закладах системи загальної середньої освіти після набуття чинності зазначеного Закону, тобто з 23.06.99 р. ( ст. 48 Закону № 651).
З метою захисту трудових прав учителів та викладачів, які мають педнавантаження з кількох предметів, передбачено, що вони атестуються лише з того предмету, який викладають за спеціальністю. Необхідною умовою при цьому є обов’язкове підвищення кваліфікації з тих навчальних дисциплін, які вчитель викладає (п.3.20 Типового положення).
 
ГістьДата: Неділя, 11.09.2011, 13:54 | Повідомлення # 3
Група: Гости





Як атестувати вчителів, що викладають кілька навчальних дисциплін?
 
ММЦДата: Неділя, 11.09.2011, 13:57 | Повідомлення # 4
Подполковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 63
Репутація: 100
Статус: Offline
Як атестувати вчителів, що викладають кілька навчальних дисциплін?
У ст. 24 Закону № 651 визначено, що педагогічним працівником повинна бути особа, яка має відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки. Вимога щодо обов’язковості відповідної освіти поширюється на осіб, яких призначено на посади педпрацівників у навчальних закладах системи загальної середньої освіти після набуття чинності зазначеного Закону, тобто з 23.06.99 р. ( ст. 48 Закону № 651).
З метою захисту трудових прав учителів та викладачів, які мають педнавантаження з кількох предметів, передбачено, що вони атестуються лише з того предмету, який викладають за спеціальністю. Необхідною умовою при цьому є обов’язкове підвищення кваліфікації з тих навчальних дисциплін, які вчитель викладає (п.3.20 Типового положення).
 
ММЦДата: Неділя, 11.09.2011, 13:59 | Повідомлення # 5
Подполковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 63
Репутація: 100
Статус: Offline
Лист МОНМС від 31.08.11 № 1/11-8241
З метою забезпечення безперервного навчально-виховного процесу, рекомендуємо прийняти рішення щодо поширення присвоєних у відповідності із встановленою внаслідок атестації категорії та педагогічного звання на все педагогічне навантаження педагогічним працівникам, які з різних причин не пройшли підвищення кваліфікації з усіх предметів, які викладають, та надати можливість до 1 січня 2012 року пройти курсову підготовку за різними формами відповідно до пункту 3.20 Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 №930, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.12.10 за №1255/18550.
 
ГостьДата: Четвер, 29.09.2011, 18:06 | Повідомлення # 6
Група: Гости





Лист МОНмолодьспорт №1/9-727 від 23.09.11 року
Про застосування деяких норм
Типового положення про атестацію
педагогічних працівників

До Міністерства надходять численні звернення вчителів, які викладають кілька предметів, щодо зниження їм кваліфікаційних категорій.

Наголошуємо, що прийняття рішень про зниження педагогічним працівникам кваліфікаційних категорій належить виключно до повноважень атестаційних комісій. Керівники навчальних закладів та місцевих органів управління освітою не вправі одноосібно приймати такі рішення. Підставою для зниження кваліфікаційної категорії може бути лише встановлене атестаційною комісією зниження працівником рівня професійної діяльності.

Вимога, встановлена пунктом 3.20. Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки від 06 жовтня 2010 року №930, зареєстрованого у Міністерстві юстиції 14 грудня 2010 року за №1255/18550 (далі – Типове положення), про підвищення вчителями та викладачами кваліфікації з усіх предметів, які вони викладають, застосовується лише до педагогічних працівників, які атестуються за новим Типовим положенням.

Поширення кваліфікаційної категорії на все педагогічне навантаження до наступної атестації було встановлено пунктом 2.6. Типового положення, яке 30 грудня 2010 року втратило чинність. Ця норма безперечно визначає, що кваліфікаційні категорії, присвоєні до набрання чинності Типовим положенням вчителям та викладачам, які мають педагогічне навантаження з кількох предметів, зберігаються та поширюються на все навчальне навантаження до наступної атестації.

Враховуючи, що інститути післядипломної педагогічної освіти, у зв’язку з обмеженим ліцензійним обсягом, не змогли забезпечити підвищенням кваліфікації всіх працівників, які у 2011 році атестувалися за новим Типовим положенням, Міністерство з метою врегулювання зазначеного питання підготовило проект наказу "Про внесення змін до Типового положення". У проекті, зокрема визначено, що на вчителів та викладачів, які не пройшли підвищення кваліфікації з усіх предметів, які вони викладають, кваліфікаційні категорії поширюються на все навчальне навантаження до наступної атестації. На даний час завершується погодження проекту наказу іншими міністерствами.

З метою захисту трудових прав педагогічних працівників і недопущення погіршення умов оплати їх праці, доручаємо вжити заходів до безумовного виконання норми, встановленої попереднім Типовим положенням (п. 2.6.), яка не має зворотної дії в часі, та до набрання чинності наказом забезпечити поширення кваліфікаційних категорій на все навчальне навантаження на педагогічних працівників, які атестувалися у 2011 році та з незалежних від них причин не пройшли підвищення кваліфікації.

Заступник Міністра Б.М. Жебровський
 
ГостьДата: Середа, 21.11.2012, 16:15 | Повідомлення # 7
Група: Гости





Чи повинні оплачувати курсову перепідготовку вчителю який поза планом ,по власному бажанню проходить перепідготовку з не основного предмету
 
ММЦДата: Четвер, 29.11.2012, 21:01 | Повідомлення # 8
Подполковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 63
Репутація: 100
Статус: Offline
П.1.7. Положення: Умовою чергової атестації педагогічних працівників є обов'язкове проходження не рідше одного разу на п'ять років підвищення кваліфікації на засадах вільного вибору форм навчання, програм і навчальних закладів.
Ця вимога не розповсюджується на педагогічних працівників, які працюють перші п'ять років після закінчення вищого навчального закладу.
П. 3.20. Положення : Вчителі та викладачі, які мають педагогічне навантаження з кількох предметів, атестуються з того предмета, який викладають за спеціальністю. У цьому випадку присвоєна кваліфікаційна категорія поширюється на все педагогічне навантаження. Необхідною умовою при цьому є підвищення кваліфікації з предметів інваріантної складової змісту загальної середньої освіти.
ЗАКОН УКРАЇНИ Про професійний розвиток працівників (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2012, № 39, ст.462).
Розділ IV. ФІНАНСУВАННЯ ЗАХОДІВ ІЗ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПРАЦІВНИКІВ.
Стаття 15. Фінансування заходів із забезпечення професійного розвитку працівників
1. Фінансування професійного розвитку працівників здійснюється роботодавцем за рахунок власних коштів та інших не заборонених законодавством джерел.
2. Професійне навчання працівника може здійснюватися за його бажанням за рахунок власних коштів або коштів інших фізичних чи юридичних осіб.
 
ГостьДата: Неділя, 17.03.2013, 21:28 | Повідомлення # 9
Група: Гости





Доброго дня.Чи можу я прйти курси підвищення кваліфікації де завгодно,чи я повинна підкорятися методкабінету куди вони мене відправлять на курси?
 
ГостьДата: Середа, 17.04.2013, 19:36 | Повідомлення # 10
Група: Гости





Доброго дня. В школі я викладаю фізику, інформатику, трудове навчання. За дипломом учитель фізики та трудового навчання. У 2012 р. під час чергової атестації прсвоєно вищу категорію. Курси підвищення пройшла у 2012 р. Як повинна здійснюватися оплата праці за трудове навчання, якщо курси нідвищення з трудового навчання я не пройшла з незалежних від мене обставин? Дякую
 
ММЦДата: Середа, 24.04.2013, 11:57 | Повідомлення # 11
Подполковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 63
Репутація: 100
Статус: Offline
Гость, Відповідно до Статті 55 Закону України "Про освіту" "Права педагогічних та науково-педагогічних працівників " педагогічні та науково-педагогічні працівники мають право на підвищення кваліфікації, перепідготовку, вільний вибір змісту, програм, форм навчання, навчальних закладів, установ та організацій, що здійснюють підвищення кваліфікації і перепідготовку.
Із свого боку я пропоную Вам прислухатися до рекомендацій Вашого методичного кабінету, адже його працівники добре знають можливості, кадровий потенціал та рівень викладання у конкретному інституті післядипломної освіти. Підкорятися не потрібно, слід зважити всі "За" та "Проти" і вирішити самостійно.
Звертаюся до Вас із проханням зареєструватися на нашому сайті. Тоді наша розмова стане більш конкретною і я зможу Вас проконсультувати детальніше. Дякую.
 
ММЦДата: Четвер, 25.04.2013, 22:51 | Повідомлення # 12
Подполковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 63
Репутація: 100
Статус: Offline
Лист МОНмолодьспорт №1/11-8241 від 31.08.11 року
З метою забезпечення безперервного навчально-виховногопроцесу, рекомендуємо прийняти рішення щодо поширення присвоєних у відповідності із встановленою внаслідок атестації категорії та педагогічного звання на все педагогічне навантаження педагогічним працівникам, які з різних причин не пройшли підвищення кваліфікації з усіх предметів, які викладають, та надати можливість до 1 січня 2012 року пройти курсову підготовку за різними формамивідповідно до пункту 3.20 Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 №930,зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.12.10 за №1255/18550.       

Лист МОН №1/9-44 від 26.01.11 
Враховуючи, щоТипове положення набрало чинності 30 грудня 2010 року, тобто вже після розподілу педагогічного навантаження вчителів у загальноосвітніх навчальних закладах, а також керуючись принципом неприпустимості зворотної дії в часі законів та інших нормативно-правових актів, при оплаті праці вчителів, які викладають два і більше предметів, до кінця поточного навчального року слід застосовувати правила, встановлені пунктом 2.6. Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого наказом Міністерства освіти від 20.08.93 №310(із змінами, внесеними згідно з наказом Міносвіти № 419 від 01.12.98). Тобто у таких випадках необхідно керуватися нормативним документом, який діяв на початку навчального року. У подальшомуорганам управління освітою спільно з інститутами післядипломної педагогічної освіти необхідно планувати курси підвищення кваліфікації вчителів, які викладають два і більше навчальних предметів, застосовуючи очно-дистанційні, дистанційні, варіативні та інші форми навчання, які б органічно взаємоузгоджувалися з процедурою атестації педагогічних працівників.

Гость, раджу пройти курси за дистанційною формою. Оплата праці має здійснюватися за категорією, яку було встановлено попередньою атестацією на посаді учителя трудового навчання.
 
ГостьДата: Четвер, 23.05.2013, 21:18 | Повідомлення # 13
Група: Гости





Доброго дня! Чи можна проходити заочну форму навчання зі стажем понад 30 років? Чи може не проходження курсової перепідготовки вплинути на чергову атестацію?
 
ММЦДата: П`ятниця, 31.05.2013, 21:41 | Повідомлення # 14
Подполковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 63
Репутація: 100
Статус: Offline
Гость, доброго дня! На мою думку форму навчання має обирати педагог самостійно. Заочна форма (дистанційна, кредитно-модульна тощо)  є зручною для педагога із значним стажем роботи, але Вам необхідно досконало володіти ІКТ (Інтернет вже не є для Вас проблемою?!!!). 
Проходження курсової перепідготовки є обов"язковим. П.1.7. Положення: Умовою чергової атестації педагогічних працівників є обов'язкове проходження не рідше одного разу на п'ять років підвищення кваліфікації на засадах вільного вибору форм навчання, програм і навчальних закладів.
Ця вимога не розповсюджується на педагогічних працівників, які працюють перші п'ять років після закінчення вищого навчального закладу.
П. 3.20. Положення : Вчителі та викладачі, які мають педагогічне навантаження з кількох предметів, атестуються з того предмета, який викладають за спеціальністю. У цьому випадку присвоєна кваліфікаційна категорія поширюється на все педагогічне навантаження. Необхідною умовою при цьому є підвищення кваліфікації з предметів інваріантної складової змісту загальної середньої освіти.
 
ЯнаДата: Середа, 04.09.2013, 08:11 | Повідомлення # 15
Лейтенант
Група: Администраторы
Повідомлень: 20
Репутація: 30
Статус: Offline
30 вересня 2013 року набуде чинності наказ Міністерства освіти і науки України, яким внесено зміни до Типового положення про атестацію
педагогічних працівників. Ці зміни насамперед стосуються організації та
проведення атестації керівних кадрів навчальних закладів.

З метою підвищення ефективності управлінської діяльності керівників навчальних
закладів та рівня їхньої професійної компетентності і фахової
майстерності наказом Міністерства освіти і науки України «Про
затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних
працівників» від 08.08.2013 № 1135 внесено зміни до Типового положення
про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом
Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930 (далі — Типове
положення).

Внесені зміни насамперед стосуються порядку атестації керівників загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів, їхніх
заступників (далі — керівні кадри), осіб, яких призначатимуть на посади
керівників таких навчальних закладів.

Так, у розділі I «Загальні положення» Типового положення визначено, що призначенню на посади
керівників загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів має
передувати їх атестація.

Вивчають професійну діяльність керівних кадрів навчальних та інших закладів атестаційні комісії ІІ рівня. Вони
з’ясовують якість виконання ними посадових обов’язків та вивчають,
зокрема, такі питання:
виконання програми розвитку навчального закладу та результати інноваційної діяльності;
стан організації навчальної та виховної роботи, додержання вимог державних освітніх стандартів;
результати державної атестації навчального закладу;
результати перевірок, проведених Державною інспекцією навчальних закладів,
місцевими органами управління освітою та іншими органами державного
нагляду (контролю);
додержання вимог щодо забезпечення безпечних та нешкідливих умов навчання учнів;
підсумки моніторингу роботи з педагогічним колективом та іншими працівниками навчального закладу;
ефективність взаємодії з громадськими організаціями та органами шкільного самоврядування;
додержання педагогічної етики, моралі;
звіти керівника про свою роботу на загальних зборах (конференціях) колективу навчального закладу;
аналіз розгляду звернень громадян.

Відповідно до пункту 3.14 Типового положення за результатами атестації
керівних кадрів навчальних та інших закладів, а також осіб, які
претендують на зайняття посади керівників загальноосвітніх та
позашкільних навчальних закладів, атестаційні комісії ухвалюють такі
рішення:

керівник (заступник керівника) відповідає займаній посаді;
керівник (заступник керівника) відповідає займаній посаді за умови виконання ним заходів, визначених атестаційною комісією;
керівник (заступник керівника) не відповідає займаній посаді;
рекомендувати для призначення на посаду керівника;
рекомендувати для зарахування до кадрового резерву.

Крім того, внесено зміни щодо атестації усіх педагогічних працівників, зокрема такі:
атестація педагогічних працівників, які за основним місцем роботи та у навчальних
закладах, де вони працюють за сумісництвом, обіймають однакові посади,
здійснюється за основним місцем роботи;
кваліфікаційна категорія та педагогічне звання, присвоєні педагогічному працівнику за результатами
атестації, можуть змінюватися лише за рішенням атестаційної комісії.

http://metodistdnz.at.ua/news....9-02-97
 
Форум » 1001 ідея » Онлайн-семінар "Новації у проведенні атестації" » Атестація та курсова перепідготовка...
Сторінка 1 з 212»
Пошук:

Славутицький ММЦ © 2017